Saf Su İçmek Nasıl Önemlidir?

ABD'de sadece bazı zaman önce nasıl su dokunun kirli keşfettim birçok gelişmiş ülkelerde olduğu için, değil. Su pek çok zararlı kimyasal maddeler ve toksinler, bakteri ve parazitler içerir.

Sonra bunu gördüm, ben sadece kendime su dokunun içirmek couldn't. Ben alternatifler aramak zorunda kaldı. Su dokunun ağır metaller ve toksinler yüksek bir konsantrasyon ve onlar gerçekten kötü hasta yapabilirsiniz. Yaşlılar ve çocuklar çok su hastalıkları indüklenen dokunun maruz bulunmaktadır.

Ben mükemmel bir çözümdür düşünce ve şişelenmiş su. İşte ben bu harcama olduğunu ne kadar para fark kadar. Ayrıca, şişelenmiş su, bu nedenle, hiçbir garanti yoktur bunun güvenli olup olmadığını nasıl filtrated olmalı üzerinde kısıtlamalar vardır. Gerçek şu ki, ben düşündüm son derece olarak bu pahalı olanlar kadar etkili olabilir ama sonra ben de iyi fark ettik kullanmaya başlamış bir filtre yapmak için karmaşık olacaktır söylemek gerekirse.

O an olarak evde su filtrasyon sistemi kullanmaya karar verdi. Ancak yüksek kaliteli filtreleri oldukça pahalıdır. Fiyatı bir kaç yüz dolar. Bu bir alternatif var olması gerekir. Nasıl kendi su filtrasyon sistemi yapmak için araştırılmış. Ve bu zor değildir oldu.

Şimdi, içme olan su, lezzetli taze ve saf. Ben tamamen mineraller ortadan kaldırmak değil yerleşik Filtre. Bunu kullanarak, sağlıklı kalmak için yönetebilirsiniz. Bu küçük makale saf içme suyu önemini anlamak ve bu hale getirilmiş bir ev filtreleyebilir zor değildir umarım. Tüm bu ufak bir araştırma yapmanız gerekiyor, para küçük bir miktar ve adamanın biraz var.

Kaynak:DIY Water

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder